Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

Woman In Black | Μάγια Δελλή


"Ομαδικό πνεύμα στον Παναιγειρατικό"

Παναιγειρατικός και γυναίκα. Δεν είναι δα λίγες οι αιθέριες υπάρξεις που είτε απλά κοσμούν την εξέδρα του ΑΟΠ, είτε ομορφαίνουν και τις ζωές των ποδοσφαιριστών της ομάδας και οι οποίες για χάρη τους γίνονται Παναιγειρατικοί. Πώς μία γυναίκα λοιπόν βλέπει στα δικά της μάτια το ποδόσφαιρο και τον Παναιγειρατικό;
Η νέα στήλη του Armada Magazine "Woman In Black" ξεκινά σήμερα και φιλοξενεί τη Μάγια Δελλή. Η 18χρονη Αθηναία έχει γίνει πασίγνωστη πλέον στην παναιγειρατική οικογένεια μέσω της σχέσης που διατηρεί εδώ και τέσσερις μήνες με τον ποδοσφαιριστή της ομάδας Μάριο Μάντζο. 
Η συντακτική ομάδα του ΑΟΠ προσέγγισε την σύντροφο του "Super Mario", η οποία μας παραχώρησε μία συνέντευξη στην οποία μας παρουσιάζει τον Παναιγειρατικό όπως εκείνη τον βλέπει.



- Μάγια, πότε και με ποιον τρόπο έμαθες για τον Παναιγειρατικό;
Μ.Δ.: "Ήταν πέρυσι. Με τον Μάριο ήμασταν μαζί στο φροντιστήριο και καθόμασταν απέναντι. Μου είχε αναφέρει πολλές φορές τη λέξη Παναιγειρατικός, αλλά δεν καταλάβαινα τι σήμαινε αυτό. Όταν μου εξήγησε, ενθουσιάστηκα μπορώ να πω. Είδα και φωτογραφίες της ομάδας και ο Μάριος μου πρότεινε να μου χαρίσει μία φανέλα του. Είχαμε δεθεί ως συμμαθητές και ήμασταν καλοί φίλοι τότε. Όταν πήρα τη φανέλα στα χέρια μου μού άρεσε πολύ και επιθυμούσα να τη φορέσω σε έναν αγώνα".

- Τελικά ήρθες στο πρώτο φιλικό το Σεπτέμβρη. Και μάθαμε ότι ήταν η πρώτη σου φορά σε γήπεδο. Πώς σου φάνηκε αυτή η εμπειρία;
Μ.Δ.: "Μου άρεσε κυρίως γιατί έπαιζε ο Μάριος. Γνώριζα και γνωρίζω πολύ καλά την ιδιαίτερη λατρεία του στο ποδόσφαιρο και το πόσο πολύ αγαπάει τον Παναιγειρατικό και έκτοτε θέλω να έρχομαι να βλέπω αγώνες. Αν και παλαιότερα οι απόψεις μου για το ποδόσφαιρο ήταν διαφορετικές".

- Πώς το εννοείς αυτό και γιατί άλλαξες; 
Μ.Δ.: "Απέφευγα να βλέπω, να ασχολούμαι και να μιλάω για ποδόσφαιρο κι αυτό συνέβαινε επειδή έχει δημιουργηθεί σήμερα μια λάθος ιδεολογία. Επικρατεί πολύς φανατισμός και δε μου άρεσε καθόλου λόγω των συχνών φαινομένων πρόκλησης βίας. Από τότε που ξεκίνησε η σχέση μου με τον Μάριο η εικόνα με την οποία βλέπω το ποδόσφαιρο άλλαξε διότι άκουγα τις απόψεις του Μάριου σχετικά με το άθλημα. Έβλεπα πόσο του αρέσει όχι μόνο να παίζει αλλά και να συζητά γι' αυτό. Δε φανατίζεται και αυτό μου άρεσε πάρα πολύ. Χαίρομαι να συζητάω με το αγόρι μου για ποδόσφαιρο, ενώ σας πληροφορώ ότι είδαμε μαζί στα Γιάννενα σε καφετέρια το ματς Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός. Μάλιστα έμαθα αρκετούς παίκτες όπως τον Λέτο, τον Μπουμσόνγκ,τον Κουίνσι και άλλους".

- Αληθεύει ότι πήγατε και στις "Ζωσιμάδες";
Μ.Δ.: "Βεβαίως. Μου άρεσε κιόλας. Το κλίμα ήταν πολύ ωραίο. Έπαιζε ο ΠΑΣ με την Ξάνθη. Καθόμασταν οι δυο μας σε μια κενή εξέδρα. Η αλήθεια είναι πως ο Μάριος ήθελε σαν τρελός να πάμε και επειδή είδα ότι το επιθυμούσε, πήγα και μου άρεσε. Κάναμε σχόλια και βλέπαμε τον αγώνα. Πολύ ωραία εμπειρία. Και γενικά στα Γιάννενα με τον Μάριο περάσαμε υπέροχα, μέχρι την επόμενη φορά".

- Ας περάσουμε στον Παναιγειρατικό. Τι έχεις να μας πεις για την ομάδα; Πώς σου φαίνεται από όσα έχεις δει στο γήπεδο και πιθανότατα σου έχει μεταφέρει ο Μάριος;
Μ.Δ.: "Πρόκειται για μία εξαιρετική ομάδα, με όλη τη σημασία της λέξης. Ο Παναιγειρατικός αποτελείται από συγκροτημένα άτομα που έχουν επίγνωση κι έχουν επικεντρωθεί στο στόχο τους. Αυτό που θαυμάζω πολύ στον Παναιγειρατικό είναι το γεγονός ότι η ομάδα ναι μεν έχει στόχο να κερδίζει τους αγώνες αλλά και το καλό παιχνίδι. Επίσης, από όσες φορές έχω έρθει στο γήπεδο το ομαδικό πνεύμα φαίνεται από τις συνεννοήσεις των παικτών μέσα στο γήπεδο αλλά και με τον προπονητή. Και αυτό πιστεύω οδηγεί την ομάδα στις νίκες, το ομαδικό πνεύμα".

- Στο τελευταίο παιχνίδι σε είδαμε στο γήπεδο. Η ομάδα πήρε μια μεγάλη νίκη.
Μ.Δ.: "Ε, η νίκη ήταν αναμενόμενη. Η διαφορά μεταξύ των δύο ομάδων ήταν μεγάλη. Έβλεπα όμως στους παίκτες της ομάδας μας, παρότι υπήρχαν ελάχιστες έως μηδαμινές ελπίδες να χάσουμε, δεν επαναπαύτηκαν και συνέχισαν. Ήταν μία πολύ σημαντική νίκη για τη συνέχεια, αλλά δεν ήταν το μόνο καλό εκείνης της βραδιάς (χαμογελάει)".

- Μιλάς για το γκολ του Μάριου, ε;
Μ.Δ.: "Ε βέβαια! Το γεγονός ότι ήταν ένα γκολ μετά από τόσο καιρό και χάρηκα πολύ που το είδα από κοντά. Ήταν ένα πολύ όμορφο γκολ. Δεν το περιμέναμε γιατί δε φάνηκε απειλητική η κίνηση του Μάριου. Κλώτσησε την μπάλα από πολύ μακριά με άνεση και δεν το περίμενα. Το ότι σκόραρε μετά από πολλούς μήνες στο ματς που ήμουν εγώ κάτι σήμαινε (γελάει). Μου άρεσε πολύ και η καρδούλα που σχημάτισε με τα χέρια του μετά το γκολ. Πολύ συγκινητικό".

- Θα ξαναέρθεις σε αγώνα του Παναιγειρατικού;
Μ.Δ.: "Δεν είναι ερωτήσεις αυτές. Βεβαίως! Το θέλω πάρα πολύ. Προσπαθώ κάθε φορά που έχω τη δυνατότητα να έρχομαι. Μ' αρέσει πολύ όχι μόνο επειδή παίζει ο Μάριος αλλά και γιατί το κλίμα είναι εξαιρετικό. Μου αρέσει να βλέπω και το παιχνίδι, αλλά αισθάνομαι πολύ ωραία που τους βλέπω όλους μαζί αγαπημένους. Είναι δύσκολο να έρχομαι συχνά επειδή σπουδάζω στα Γιάννενα και λείπω τον περισσότερο καιρό, αλλά όποτε είμαι στην Αθήνα προσπαθώ πάντα να έρχομαι. Θα με ξαναδείτε σίγουρα".